W każdym z naszych obiektów zapłacisz bonem turystycznym. Sprawdź szczegóły

pl
Bezpieczeństwo

Bezpieczny wypoczynek w obiektach Grupy
Polskiego Holdingu Hotelowego

BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE

  • regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach
  • posiadamy system wentylacji z wymiennikami krzyżowymi

 

OPIEKA MEDYCZNA

  • w obiekcie dostępny jest numer do lekarza pierwszego kontaktu
  • recepcja dysponuje numerami telefonów do najbliższej stacji sanitarno – epidemiologicznej
  • personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia
  • na życzenie Gości, na recepcji dostępny jest pakiet z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki)

 

BEZPIECZNI GOŚCIE I PRACOWNICY

  • zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach w przestrzeniach publicznych
  • zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub korzystania z innych kanałów komunikacji z naszymi pracownikami oraz unikanie kontaktu bezpośredniego tam gdzie jest to możliwe
  • zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
  • dostosowaliśmy system pracy naszych pracowników tak aby mieli oni możliwość zachowania bezpiecznego odstępu. Dbamy również o podział zmian pracy.
  • nasze zespoły są przeszkolone z zakresu zachowania standardów sanitarnych
  • zachęcamy gości do zdalnego meldunku przez elektroniczne kanały komunikacji

 

BEZPIECZNE WNĘTRZA

RECEPCJA

  • przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
  • wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry
  • recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i jest oddzielona od gościa ścianką plexi
  • dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe po każdym Gościu
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – dezynfekcja rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej jest obowiązkowa,
  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze,  które po każdym użyciu są dezynfekowane

 

POKOJE

  • każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, uchwyty do szaf, aparat telefoniczny, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
  • pracownicy działu housekeepingu wyposażeni są w maski oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel
  • pościel i ręczniki są prane zgodnie z zasadami reżimu sanitarnego – zawsze w temperaturze powyżej 60 stopni Celsjusza i przy użyciu profesjonalnych środków chemicznych do prania
  • w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, sprzątanie Państwa pokoju w trakcie pobytu odbywać się będzie na Państwa wyraźne życzenie

 

PRZESTRZENIE WSPÓLNE

  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk
  • w ciągu dnia co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i panele sterujące
  • wszystkie windy są codziennie dezynfekowane
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
  • zmieniliśmy ustawienie mebli w taki sposób aby umożliwić zachowanie dystansu społecznego gościom